Löööv is in the aaair!

Texas ligger på golvet och leker, han blir 6 månader nu på lördag.Tiden går så jäkla fort! Det känns som igår jag låg på BB och jobbade mig igenom ett 40 tim långt verkarbete. 
Helt plötsligt, från ingenstans känns det som så sitter han upp nästan helt själv, han skrattar åt saker han tycker är roligt, han vänder sig om själv, han har fått en helt egen personlighet och ett eget temprament. Han säger ifrån när något är fel och han visar när han tycker något är kul. 
Minns knappt längre när han inte kunde lyfta sitt eget huvud, eller när han inte log alls. 
 
Ser så otroligt mycket fram emot dom kommande åren med min familj. Hans första steg, hans första ord, när han springer in i ens armar när man kommer hem. När han börjar skolan och åker på utflykter. När vi åker till badhuset eller skridskobanan och leker! 
 
Innan jag vart gravid ville jag jobba, helst långt hemifrån. Åka på långkörningar och bo i bilen. Nu känns det väldigt avlägset. Men det gör ingenting. För nu har jag så mycket mer att se fram emot <3 
 
Nu har vi andra drömmar, familjedrömmar. Jag och freddy har skapat oss egna drömmar tillsammans. Och förhoppningsvis inom loppet av ett par år kommer dom att besannas =) 
 
Jag älskar mina grabbar så sjuuukt mycket! Kan inte fatta hur mycket två människor kan betyda. Det är lpngt mer än någon kan förstå som inte varit i denna sits! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0