Vem orkar vara stark jämnt?!

Det har blivit dåligt med bloggande på sistone. Har varken haft ork eller lust faktiskt. Livet börjar gå tillbaka till det vanliga och jag mår succisivt bättre :) Det jobbigaste just nu är att begravningen närmar sig. Och jag har ingen lust att inse att allt är verkligt, men kanske är lättare att bearbeta då, vad vet jag?
Jobbar på som vanligt och träffar inte så mycket folk just nu. Har inte direkt någon ork och jag är ledsen om någon känner sig bortglömd. Jag har bara ingen ork. Det kommer snart bli bättre!
Har hunnit göra ett par roliga saker senaste tiden ändå. Var på Lastbil 2010 i Jönköping i helgen, en sväng till chappen och hälsa på kusin hanns med också :) Firade mig förra veckan vilket också var trevligt! Just nu ska jag koncentrera mig på nästa vecka, att orka igenom den. Efter det så ska jag ta tag i allt, less på att må upp och ner hela tiden, det är inte min grej! Har haft jättemycket stöd ifrån många så det har varit skönt! Har haft världens finaste människa vid min sida senaste tiden också. :)
Nu ska jag vänta på att få veta när jag börjar jobba och ta en dusch! Och hoppas att J hinner hem innan jag åker :)
Jag saknar dig så förjävligt mycket Elsa! Jag vet inte hur jag ska klara av det här. Jag antar att du har det bättre där du är nu men det hjälper inte oss som är kvar här utan dig! Oändlig kärlek till dig min Ping!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0