Update..

Slänger in ett litet inlägg bara. Vill bara meddela att jag kanske kommer att ta bort bloggen, har dock ej bestämt mig! :P Sitter och spelar Modern Warfare med min man och Gunnar Von G! Har precis käkat middag och haft ett städryck! Snart är det jobbet som gäller. Som vanligt.. ;)

Vill passa på att hälsa till Pär Söderblom som i fredags gick bort i en olycka. Det känns som att döden förföljer mig.. Du var en speciell person och fastnar på minnet utan tvekan! Du är lik Elsa på många sätt och ni kommer nog ha en del hysteriska fyllor där ni är nu. Just nu ska jag försöka vara där för min bror så mycket det går och hjälpa honom igenom allt. Det är för tidigt för er alla! Tänker på er och era familjer, Speciellt familjen Backlund! Kärlek till er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0