Stulen av Sandrasodergren.blogg.se

Hundra intressanta saker om mig.. :)

01. Fullständigt namn: Annelie Catrin Myrberg
02. Ålder: 21
03. Vart bor du: Flyttar till Finsta om 1 vecka
04. Bor tillsammans med: Grabbski typ.. 
05. Husdjur: Bara dammråttor.
06. Färg på ditt hus: Brown
07. När är du född: 24 Aug
08. Klass
09. Vilket år tar du studenten: 2008
10. Något jobb: Lastbilschaufför
11. När gick du upp i morse: 16.00.. Ska jobba natt ;)

12. När ska du sova: I morrnbitti
13. Duschat idag: Nope, eller räknas klockan 5 i morse? (innan jag gick och la mig)
14. Kramat någon idag: Självklart
15. Pussat någon idag: Jajjemen!
16. Vad har du ätit idag: mackor och multivitaminjuice
17. Dagens klädsel: Mjukis, snart arbetskläder
18. Dagens smink: None
19. Dagens sötnos: Jocke!
20. Dagens roligaste: Haha den här jävla listan... Så kul har jag haft!
21. Har du många vänner: Ja
22. Hur många har du kysst: Haha no coment
23. Vem kramade du senast: Jocke
24. Vem saknar du: Mina småsyskon!
25. Hur många har varit otrogna mot dig:
27. Har du pojk-/flickvän: Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast: Kalle at work
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Lindhe

FAVORIT:

31. Film: Boondock saints bl.a
32. Låt: Många!
33. Mat: Pannkakor
34. Dryck: Cola och Multi
35. Färg: Rosa
36. Tv-serie: Oth
37. Stad: Luxor
38. Land: Egypten
39. Ämne i skolan: I grundskolan, inget! 
40. Tv program: Supernanny är bra skit!

SENASTE:

41. Personen du tänkte på: Elsa
42. Personen du pussade: Grabbski
43. Gången du spydde: För ett par veckor sen, dock inte pga fylla
44. Gången du grät: Lite då och då när Elsa kommer upp
45. Pizzan du åt: Calzone på Statan, järva krog
46. Gången du var i Göteborg: Förra vintern, Gbg är bildödarnas stad!
47. Gången du var i Stockholm: Nu?
48. Gången du duschade: I natt typ
49. Gången du sov: Inatt
50. Personen som såg dig gråta
51. Svart eller vitt: Både
52. Hund eller katt: Vet inte riktigt
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Beror helt på humör
54. Tvspel eller datorspel: Tvspel
55. Singel eller upptagen: Upptagen
56. Pussas eller kramas: Båda
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Haha nej
58. Ragga eller bli uppraggad: Beror på
59. Big Brother eller Paradise Hotel: BB
60. Har du svart hår eller blondt: Inget av de
61. Har du blåa ögon eller bruna: Nej
62. Choklad eller lakrits: Båda
63. Göteborg eller Stockholm: Båda
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt 
65. Coca cola eller fanta: Cola 
66. Pizza eller kebab: Oftast pizza
67. Randigt eller prickigt: Inget
68. Älska eller älskas: Helst båda
69. Leva eller dö: Leva

ANTAL:
r


70. Personer du älskar: Oj
71. Personer du hatar: 1 kan jag nog säga att jag hatar..
72. Pojk-/flickvänner du haft: Ingen aning
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Går det att räkna?
74. Glassar du ätit på en dag: Skulle ha frågat mig när jag jobbade på Winan
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Alltid Takida, skulle ju inte dö av Metallica
76. Gånger du haft minnesluckor: Det minns man ju inte?
77. Gånger du varit hög:
78. Personer du saknar just nu: Massor
79. Gånger ditt hjärta brustit:

VEM:

80. Vill du kyssa nu: Grabbski
81. Träffade du senast: Grabbski
82. Sjöng du senast för: Haha Grabbski
83. Hade du senast en msn-konversation med: Den senaste jag minns är min och Sandras i Kbh...
84. Spelade du tvspel med senast: Ett par veckor sen
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Ja Jocke kanske?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Nämner inga namn
87. Förtjänar att dö:
88. Är söt: Klart som fan!
89. Vill du sova jämte inatt: Grabbski, men blir det som vanligt så blir det inte så :P

VAD:

90. Gör dig glad: Allt som jag ler åt
91. Gör dig ledsen: När folk dör
92. Vill du helst göra nu: Ta en cigg
93. Önskar du att du slapp göra:
94. Vill du ha nu: En puss, får se om jag får någon ;)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Öh det är långt dit?
96. Längtar du till: Jul!!
97. Tycker du om dina betyg: Haha inte i grundskoan, men gymnasiet och komvux var okej
98. Ångrar du i ditt liv: Gör inte saker jag ångrar
99. Är det bästa som hänt dig: Min man utan tvekan!
100. Hur mycket är klockan: 17.41 = Jobbdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0