Min mamma

Min mor är en mycket speciell kvinna. Var förbi på bullbak tidigare (vilket inte hänt så ofta på senaste) Lite qvalitytime med morsan sitter ju aldrig fel! Hon stog och penslade ett gäng bullar varpå jag påminde henne om bullarna i ugnen, ojjävlar! Utbrast hon men insåg att det inte var någon fara, så hon lät dom vara kvar en stund till. Efter ett tag utbrister hon igen, ojjävlar!! Men denna gång sliter hon tag i ugnsluckan och rycker med hela yttersta glaset. Sån tur är så sitter haspen kvar så att den går att öppna. Men inte länge till.. Den slet hon loss i nästa drag och skriker åt mig att inte skratta. Hur i helvete skulle jag kunna låta bli att skratta?! Bullarna blev lite brända och efter lite meck och lagning av ugn kunde vi fortsätta bullbaket. Catrin Myrberg i sitt esse
(Dessutom påstog hon att vi var den normala delen av Myrbergsläktet... Var fick hon det ifrån?)




Kommentarer
Postat av: Tomas

Helt ok..

2010-11-13 @ 02:12:11
Postat av: Laila

Tror tyvärr hon har rätt där med Myrbergs släktet hahahaha

2010-11-16 @ 11:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0