"Those are a few of my favourite thing"

Kom tillbaka snart vafan! :)




Ja usch, nostalgi! Lika härlig som jobbig.
Sitter ute hos grabb och väntar på att orka göra något! Men kroppen säger ifrån. Inte särskilt trött men ja.. Kroppen vill inte vad huvudet vill.

Jag måste få säga att jag saknar min bror! Vi har inte pratat nu på över 2 månader, vilket inte är vanligt när det gäller oss. Synd att han är långsint, för kan kan tyvärr inte be om ursäkt för vad jag sa. Jag kan be om ursäkt hur jag sa det. Men inte mer. Och eftersom att han inte vill prata med mig så blir det svårt att få fram. Men men.. Grattis till förlovningen iallafall!  


Jag börjar få lite träningsabstinens! :/ kanske dags att göra något åt det?
var på Ikea i förrgår med Matilda och Db. Var mentalt stöd åt matilda som skulle tröstschoppa då hon tyckte synd om sig själv ;) Och sen var vi på Alice i underlandet 3D - Jag, Matilda och Nestor.

Bytte lite grejer på bilen igår när jag var ute och sa hej på Ljusterö. Så nu går skiten som den ska! Bara att den inte är påställd xD haha!

Ikväll kommer Bellman hem också! Vilket innebär att jag ska leka med vaxholmarna. Bara hoppas att grabb vill följa med ut :)

Just nu har jag en liten längtan ;) Och det har jag Kalle och Nestor att tacka för! Gör klart den nu! Ajja Tribute kommer upp forhoppningsvis inom kort ;) Bästa texten ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0