Såhär roligt har folk åt min operation

Nestor - Låter det roligt när du skrattar? Jag kan bara fantisera om det pipande ljudet. Kan du skratta?

Nestor - Jag skulle vilja se hur du ser ut när du får kolsyra i snoken :D

Jag pratade med Victor på msn..
Jag - Haha, jag lovar dig att du inte skulle tända på mig just nu!
V - Det finns papperskassar.................
Jag - Omg...
Mmh honom älskar jag!

Nestor - Bara för att pigga upp! När jag fick morfin och hade sån där klänning. Gjorde jag helikoptern till alla jag åkte förbi och morsan skämdes inte utan skratta hela vägen!

Barro - (Jag slog på camen) HAHAHAHAHAHA Ajja vad har du gjort?! Härreguud! Min tatuering är ingenting emot detdär!
Tack gumman, jag förtjänade ju faktiskt den ;)

Efter en stunds cam och snackandes i telefon utbrister hon igen: Asså ajja, nu kan jag för en gångs skull känna mig snygg breve dig! sjysst!

Sen sa hon: Tur att du har en pojkvän som älskar dig oavsett hur du ser ut. Du slipper ju ragga iaf!
Hon är en riktigt charmig vän!

Japp, så om ni alla drar en gissning kan ni nog se mig framför er Jag ser precis ut som om jag blivit överkörd av tåget!

Nu ska jag fortsätta det jag gjort som bäst under 4 dagar, Sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0