Murphys lag... Fuck it!

Just nu sitter jag typ 200 tusen km in i skogen. Känns det som! Bilen är totalslut och blir kvar här i goa gbg.. Yippi! Någon blev blåst? ;) Vi tar taxi härifrån till stationen sen tåg hem. Så hem kommer vi ju men inte lika billigt som vi trodde. Jag måste säga att jag trivs riktigt bra här nere!

Vi har precis städat huset, solen gassar på lika mycket som vanligt här nere och det är dags för en kaffe och en cigg! (Jag höll upp i 10 dagar från rökandet men sket i det när biljäveln kokade)

Jag saknar min man så jävla mycket! Får tyvärr inte träffa honom förän i morn och då ska jag åka det första jag gör när jag vaknar!

Stick och brinn!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du skulle ringt mig, vart i gbg hela helgen! :)

2010-03-07 @ 20:43:42
Postat av: Humlis

"solen gassar på lika mycket som vanligt här nere" - Ajja, har du varit mycket i Göteborg? Låt inte skenet bedra, det regnar A L L T I D i Göteborg.

2010-03-08 @ 09:17:53
URL: http://humladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0