Man får tycka synd om sig själv ibland!

Alltså det här med att sitta inne är inte riktigt min grej. Speciellt inte 10 mil ute i skogen, isolerad från all civilisation!
Okej att jag älskar att få ta det lugnt och bara sova, det är helt underbart! Men nu får jag lixom inte välja det. Jag får inte gå ut för jag får inte bli kall. Jag är så jävla trött så jag har sovit nästan konstant sen i onsdags. Och det mest spännande som händer här är typ att hästjävlarna rymmer! Woho!

På onsdag ska jag till DS och ta ut min metallsplintar jag har i snoken! Dom som håller ihop hela patrasket. Sen får vi se om jag kanske kommer på benen efter det :) Börjar känna att jag behöver träffa lite folk nu och hitta på något. Men allra mest saknar jag min jävla pojkvän! Usch! Nu har vi varit ifrån varandra i typ 3 dagar (haha det lät ju mycket) och det är längsta tiden vi varit ifrån varandra sen Danmark.

När jag vaknade klockan 14.23 ca så såg jag att det snöade... Igen.... !
Jag förstår inte? Tar det aldrig slut??  Hur mycket snö kan det finnas? Det är för fan MARS! Det ska sakta men säkert börja bli vår nu, och det ser jag fan inte någonstans! Fyfan för dethär!

Någon som vill komma och leka med mig ikväll eller i morn? (A) Jag döööör av tristess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0