Lugn och jävligt najs helg!

Har haft Linus ute på Lidingö hela helgen. (Lillebrorsan) Och vi har haft det hur bra som helst! Hämtade honom i Norrtälje i Fredags runt 2 tiden. Tog en kaffe med mamma sen drog vi. Han har splat det mesta av helgen ;) haha! Det blev lasagne och massa godis och popkorn! Igår jobbade jag så Linus hängde med Victor hela eftermiddagen och kvällen. Dom käkade pizza och hälsade på lite folk :) Sen när jag kom hem slängde vi på Scary movie. Den gillade han! Haha! Nu är Adde påväg hit och ska hämta brorsan!

Har fått jobb också! (ett till) Kör bröd åt Pågen :) Får köra lastbil samt träffar kunder och får röra på mig. Kan ju inte bli bättre! Det går bra nu!

Ikväll ska jag och älsk spela bingolotto och bara mysa! ♥ Underbart!



Grattis till Agnes och Wille som har fått två flickor också! :D Vill träffa dom snart!♥

Kommentarer
Postat av: Michan

Låter som om ni hade en toppen helg. Kram

2010-03-29 @ 18:11:04
URL: http://michanelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0