Jobb, gym, sova, jobb, gym, sova! Jepp jepp..

Kom precis hem från gymmet! Riktigt skönt idag. Fick med mig Db och Tess också vilket var jävligt roligt! Nu jävlar ;) Utöver det har jag jobbat.. Kommer jobba hela tiden nu ett tag känns det som och det är helt underbart!! Jag älskar det! :D Blir långa dagar denna vecka och i helgen blir det andra jobbet. Fullt upp med andra ord! På torsdag är det fest! Men jag blir chaufför som vanligt då jag inte dricker just nu (plus att jag jobbar så tidiga mornar) Ska försöka hinna ut till grabb också typ på onsdag.
Försov mig i morse! Och till råga på det körde jag fel! Hur fan lyckades jag med det?! Det gjorde inte så mycket då vi hade mycket tid på oss innan andra turen ändå så :)

Nu blir det fett med sova då jag ska upp klockan 4!

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0