Jag sitter strandsatt i Gbg... Vad fan hände?!

Det blir ett väldans kort inlägg idag. För jag orkar inte helt enkelt ;)
Jag och Matilda fick för oss att åka till Gbg igår. Sååå... vi gjorde det! Var framme 2 i natt. Bilen skötte sig toppen hela vägen ner! Woho!
Kom ner, sov några timmar sen gick vi upp!
Fyllde i min tat, sen drog vi till Gbg stad! Shoppa lite roliga prylar sen drog vi hem. Men så jävla långt kom vi ju inte!! Haha!

Min golf etta fetdog mitt on the highway i fakking GBG! Den kokade som ett as och där stog vi, 3 brudar varav en höggravid plus 2 hundar! 40 min stog vi där. Det viktigaste var att få hem kvinnan med barn i magen plus hundar, där stog jag och Matilda kvar och väntade på någon som kunde bärga våran bil hem. Fredrik med polare till honom kom och löste det! GÖTT nu är vi hemma igen! Och jag och Fredrik har spenderat ca 2 tim i garaget och fixa med bilen. (inte bara kylaren) Ni stockholmare får se när jag kommer hem xD Haha ni kommer dö!

Nu ska jag vara social! Stick och brinn!


Gissa vad detta betyder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0