Inte ett moln...

Våren närmar sig and i love it! Snön försvinner med stormsteg och det gör mig absolut ingenting att det är slask! Så länge det inte är kallt och jävligt är jag nöjd. Jobbade idag för första ggn sen sjukskrivningen! Jävligt härligt måste jag säga. Kom hem för en liten stund sen och ska försöka hitta på något så fort jag duschat, det här vädret kan man ju inte missa. Igår vart det en helkväll. Först hem till Tess och hälsa på lite vaxholmare, sen vidare till Nestor och käka burgare. Sen drog jag hem till Jacob och träffade gamla godingar från Åva! Appelgren var till och med där :D ! Saknat den dåren asså! Rullade vell därifrån runt 1-2 kankse och drog ut till man på Lidingö :) Hälsade på några av hans vänner sen åkte vi hem.

Ikväll verkar det möjligtvis bli Å-berga som gäller! Var ett tag sen man träffade den godingen! Ska bli kul. Får se hur sent det blir, jobbar ju imorn med. På tisdag ska jag på arbetsinterjuv! Kan berätta sen vad det är för när jag vet mer. Det har hänt massa saker som jag inte orkar skriva upp! (eller glömt?) Så ni får nöjja er med detta!

Jag har för övrigt värdens bästa och duktigaste pojkvän! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0