Ett såkallat Kodak moment?

Efter en hel förmiddag med världens bästa pojkvän började vi bli sugna på att hitta på något, som att gå ut i solen typ. Så vi drog till Ica och inhandlade ingr till lasagne. Så till middag blev det Lasagne A la Ajja!

Efter det körde vi på Chokladpudding till efterrätt.. Det är bland det godaste som finns! Victor har aldrig käkat det så ska ge honom något han aldrig glömmer ;) haha!

Dock när jag skulle ställa in vaniljsåsen så ramlade den jävla chokladpuddingen ut ur kylskåpet!! Det tar max 3 sekunder innan hela jag, exakt HELA köket och halva victor som så passande precis tänkte smyga in med kameran i köket är helt täckta i något som inte påminns om chokladpudding! Dessutom var den nyligen inställd vilket innebär att den inte hade stelnat utan stelnade medans den låg på det kalla golvet...

Victor fick sig ett gott skratt och ett riktigt kodak moment!

Det värsta av allt var heller inte att jag behövde städa allting utan att jag inte fick någon jävla chokladpudding! Men eftersom att min man är bäst så har han gått och köpt ny nu! ♥ 

Ska troligen hämta ny bil i morn också! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0