En helkväll med 2 dårar!

Det blidde ingen bil igår, ska hämta den idag istället. Så jag drog med mig Barro till täby och Nestor! Det blev tegel och det spårade!

"Ajja sluta hicka! Du förstör min dygnsrytm... "
Jag- Rygnsdytm?!

"Shnorre, stavas det med ett R? Eller med 3?! Neej det stavas Schnorrääh!"
(tog ca en halvtimme att skriva på mobilen)

"Jag har brottats med Berut! "
Jag- Hahahahahaha jag älskar det!

"Har ni aldrig sett en neger med linser elleeh?! "
Hahahahoho!!!

Galen kväll!

Eller när vi står på toaletten och två brudar kommer fram och vill ta kort på Carro! (hon hade linser med stjärnor på sig) Vi gick därifrån med snea blickar och sa typ doh! Sen visade det sig att en av dom var den skönaste bruden EVER!!! Fakking klockers! Woho

Kan inte ens gissa på hur många gånger vi badade i snödrivor på vägen hem! Sjukt kul kväll! xD

Kommentarer
Postat av: Michan

Låter toppen, så se till att skaffa en bil och brumma ner =) Kram kram

2010-03-12 @ 08:43:35
URL: http://michanelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0