Det går bra nu!

Vet inte riktigt vad man ska skriva numera, det rnda man gör är att träna och jobba så det känns inte så jävla intressant ! ;) Kom hem för ett tag sen från jobbet och ska snart till gymmet. Och i morn ska jag jobba på Sats för omväxlings skull, samma på torsdag. Ska bli jävligt roligt kan jag tala om! Så det blir från ett jobb till ett annat samma dag, living the dream! ;)

Kankse får med mig två damer till till gymmet idag (utöver Db och Tess) Så kankse får dom där extra checkarna som krävs för att köpa det jag behöver ;) höhö!

Kanske ska hämta något nytt, roligt och lila i morrn också som jag unnat mig nu när jag börjar ordna upp saker och ting! Ni får bild sen om den kommit in ;)

Nu ska jag nörda lite framför Rayman den timmen jag har tid för mig själv idag!

Woop woop!


Saknar dig kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0