Bättre får man leta efter!

Jag är inte den som nödvändligtvis måste påpeka för folk att jag är kär. Men sen jag träffade Victor så har jag gått och blivit 14 år igen. Har ni träffat honom vet ni vad jag pratar om. Jag förstår inte hur en människa kan få en att må så bra och vara så lycklig! Allt han gör och säger och hur han är som person är helt underbart! När han säger att han älskar mig så känns det precis i hela kroppen och jag påminns varje sekund om hur mycket jag älskar honom! Allt han säger till mig gör att det känns som att jag sitter på en jävla kungatron! Han är värd allt och lite till! Han är helt enkelt den bästa man kan få, och han är min! Jag kan omöjligen må bättre än när jag är med honom! Min hunk! ♥




Som sagt... 14 år var det ;) Haha! Cant help it. Ikväll ska jag till Bro och hämta ny bil.. Min vart ju kvar i Gbg! Måste komma ihåg att skicka ner papprena med. Så det blir roadtrip med Barro och Db. Sen får vi se vad som händer ikväll. Nestor ville hitta på något, men vi får se hur det går ihop.
Imorrn ska jag nog tillbaka till gymmet efter en tids rehab :P Ska bli jävligt skönt! Måste förbi jobbet någon dag och hälsa på lilleman också :) Nu ska jag ta en dusch och åka mot Vaxholm!
Ciao!

Tack för en awsome helg alla Göteborgare och Matilda btw! :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

woohoo jag e kändis för jag e med i din blogg :D

2010-03-10 @ 16:36:49
URL: http://www.metrobloggen.se/tillantilda
Postat av: Michan

Awwww. Fick nästan en tår i ögat =) Hittade din blogg på fejjan =) Ta hand om min älskade lillebror åt mig. Har pratat med honom och det är verkligen tur att han har dig just nu. Massa lycka till er båda =) Och jag hoppas att ni kan komma snart. Ta med er Rickard och Matilda okcså så kan vi ha det riktigt galer här nere i Malmö =)

2010-03-11 @ 07:07:56
URL: http://michanelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0