Än en gång stolt Volvoägare!

Mina vänner!
Jag är härmed stolt Volvoägare igen! Och jag älskar det! Nu blir det ingen mer skitbil. Har alltid sagt det och dessutom bevisat att det är så, volvo for life! Nya namnförslag till denna?

Idag hämtade jag som sagt nya pärlan. Vart lite knas men allt det löste sig. Släpade med mig Jessica, Tess och DB till bro där bilen stog. Men såklart var vi tvugna att dra en Max i Barkaby först ;) Chilicheese tops såklart!
Sen åkte jag hem till Vaxholm, mötte upp Krykk sen drog vi hem hit. Satt och snackade skit och kollade på lastbilar sen drog han hem. Muppen hade varit vaken typ 30 tim... Smart drag!

Klockan är halv 4 på morgonen och jag har suttit klistrad framför datorn sen krykk drog vid 2.. Ja jag ska sova nu! ...Eller snart.

Imorn ska jag försöka glida förbi mitt jobb en stund. Och Hänga med Krykk till Wille och säga hej till snart nyblivna farsan! ;) Sen blir det ut till Pojkvän som gäller! ♥
Känns som jag hade mer planerat i morn men minns inte vad!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0