Vafan kan det börja regna eller?! ;)

Amen tjenare vilken vecka! (Även om den bara börjat)
Det är sjukt roligt på jobbet, och det händer en hel del kul saker. Har fått lite bakslag i livet dock, men inget som inte löser sig. Så småningom. Det värsta jag vet är att känna mig svag, och det gör jag just nu. Förutom just när jag är på jobbet. Då har jag märkt att jag inte alls tänker lika mycket på det. Vilket är skönt :)

Min kära lillebror tar studenten på Fredag! Herrejävlar vad snabbt tiden går. Så det blir flak och mottagning borta i bushen :) Resten av helgen har jag lite lösa planer, beror lite på ;)

Idag när jag vaknade fick jag med mig Henke till tacobar, fick också med oss Henkes systerson William. Mycket gott och trevligt! Nu har jag precis kommit ur duschen och ska strax åka till jobbet.

Tjing ;)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Big time löööv!

2010-06-10 @ 21:39:25
URL: http://bylalli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0