Rubrik...

Okejdå, kan vell blogga litegranna..
Kryssningen gott folk, var grym på alla sätt! Bilder finns på Face, orkar inte lägga upp här. Den var välbehövlig efter allt jobbande och slitande. Sen vart det att hälsa på kära Gynther som fyllde 21 på lördagen :) Och dricka upp resten av ölen(?) Haha. Den kvällen slutade minst lika bra!

Söndag blev det Heron city med Jockelito och Barro! Bio och lalla runt och spela inne i spelsalen. Filmen var jävligt rolig måste jag säga, inte för att jag kommer ihåg vad den heter men. Sen bar det av hemåt och sova. (efter att ha hälsat på Nestor och Kalleballe)

Igår var det ny körning som gällde. Nu glider jag runt i en bergstrailer nattetid inne i stan (tur att det inte är trafik ute då) Haha! Det var sinnessjukt roligt!! Hur skön sammanhållning som helst och bara allmänt glassigt! Idag har jag tvättat och solat, och hunnit ställa mig i bostadskö. Innan jobbet idag ska jag ut och hämta alla mina prylar. Hade kunnat blogga om det men känns som att det är en privat grej. sen har jag inte så mycket att säga om hela grejen.

Nu ska jag ner och köpa en glass med H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0