Darling, You give love a bad name.

Haha allt är så sjukt skrattretande! Vet inte riktigt vad som hände men okej..

Gick upp för en liten stund sen, kom hem runt 8 i morse. Jag är heeelt slut och ska snart jobba igen! Kommer köra förbi stadion där ACDC spelar ikväll/natt ett par ggr! Vi funderade på att stänga av trailarna och sätta oss på varsitt tak och lyssna lite ;D Men det blir nog stopp i trafiken då?

Efter i natt är det bara en natts jobb kvar! Sen är det lördag. Då blir det bärs! Igen... Haha fan vad man verkar hinna med saker numera!
Igår hann jag tillochmed åka till Henke och sola, dricka kaffe, snacka skit, bada och leka med hundarna i skogen! Flera timmar vart det. Sen hittade jag hem till Kevin som tagit stundenten. Han var full. Jag blev inte alls sugen på att hoppa jobbet ;)

Haha jag fick ett ganska roligt samtal i natt på jobbet! Det här kan sluta precis hur som helst, och jag är ganska säker på hur! Irony..

Nej nu ska jag nog somna om kanske, det är ju molnigt nu så inte lika kul att gå ut.

Cocacolalastbil + Mustang = ;)



En sån här jäkel glider jag runt i ungefär, fast med trippelboggi på trailern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0