Är man ledig hinner man mycket!

Man kan ju må sämre :) Helt grym helg har det varit. Utgång med jobbet i fredags efter lite förfest på Icas 50årsfest (?) Haha! Lördagen började med Pizza på Ilcan med Sandrew, Bellman och Gynther (som vi förövrigt väckte på ett aning speciellt sett.) Besöket på Ilcan och pizzasvullet pågick i ca 2 timmar, sen åkte vi upp till Bellman och tittade på Världens bästa film! - Heartbreak Hotel.
Men vi tröttnade efter ett tag och drog hem till Kevin. Där satt Kevin, Camilla, 2 stackars gbgare och Kevins mamma och drack champange och tittade på bröllopet... (!?) Vi gick in och undrade ett tag om vi kanske skulle gå igen. Men det tog inte lång tid innan vi satt fast framför tvn heller.
Efter ett tag tröttnade vi och åkte och spelade fotboll! 8 pers, 3 bollar... Det gick sådär :) Sen blev det middag på donken! Sen vart det ganska lugnt.
Idag fick jag ett sms om att det var hojväder och om jag var sugen.. Att jag var :D Äntligen ;) Haha! Så Danne plockade upp mig så nu har jag glidit runt på årets första hojrunda och det var lika underbart som vanligt!
Nu sitter jag hemma och ska tvätta sen glo på en film tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0