Vilodag?

Herreminjävlagud! Fan vad bra vi har det! Dock mår vi som vi förtjänar varje dag! Haha! Vi har diskuterat en vilodag idag. Vi får se hur det går ;D 
Igår hade vi fetaste förfesten på rummet. Galet kul hade vi, dom rosa pantrarna! Idag blir det Dragör som gäller! Morbror micke och Nettan ska få en liten påhälsning. Får se hur länge vi stannar där.

Alltså, vårat hotellrum... Det ser nästan ut som bagdad utanför! Totalt jävla bombnedslag! Men det är najs. haha! Jag har ingen aning om hur resten av dagarna kommer se ut, men ni får nog en update. Vill ni se bilder nu så finns dom på Humlas, Sandras eller Anders blogg.

Ååh jag vet precis vad det första jag ska göra är när jag kommer hem! ;) Mmums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0