Tidsfördriv vid magont...

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel?
31
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? 3
Vad tycker du om kärlek? Bra skit
När kramade du någon sist? Idag :)
Kramade du någon speciell person? Victor
Har du svårt för att bli kär? Ja
När kysste/hånglade du med någon sist? Idag ;)
Ångrar du det? Nej :D
Är du singel?
När fick du senast en komplimang? Idag..
Har du hånglat med någon av samma kön? Ja

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös?
Ja
Playat? Njä?
Hånglat med nån riktigt ful? Ja det har vell alla ;)
Hånglat med fler än 50 pers? Ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja
Gjort något riktigt dumt? En hel del
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Varit nykter på nyårsafton? Ja
Åkt ambulans? Ja
Gjort nåt olagligt? Kanske
Blivit polisanmäld? nä tror inte det
Fått din mamma att gråta? Ja
Slagit ner någon? Ja, man rör inte min bror :D
Skämts över dina föräldrar? Nej aldrig faktiskt, förutom när Adde spelade apa på donken när vi var små;)
Skämts över dig själv? Hade mina dagar när jag var yngre
Sagt jag älskar dig och menat det? Alltid
Supit? Nej verkligen inte? ;)
Varit kär i någon du inte haft chans på? Ja..

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
Jag!
Såg dig gråta? Pappa
Fick dig att gråta? Haha ett as
Du delade en cigg med? Mig
Gick på bio med? öum Marcus tror jag?
Skällde på dig? Haha

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?

Kramat någon? Ja :D
Pussat någon? Absolut ;D
Köpt någonting? Ja
Sjungit? Aa men dom bad mig hålla käften :D
Saknat någon? Hela jävla tiden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0