Sandra måste dö. Jag måste skära av hennes huvud!!

Bästa låten ever!!!

Igår sov vi bort hela ljusa dagen, sen var det bara att gå och hita ett matställe. Det blev Pizza.
Sen begav vi oss till 7 eleven och införskaffade lite mer alkohol ;) Vi pratade först om att ta det lugnt på hotellrummet men det gick i kras när vi kom in på sleven :D

När vi satt hemma på hotellrummet så diskuterade vi vad vi skulle göra. Först var vi inne på strippklubb, men vi körde gayklubb! Det är något skumt här i Kbh.. Man blir ju fan inte full! Jag tycker jag hinkar hur mycket som helst, men det händer nada! Trist det där... Dyrt om inte annat.

Iaf.. Vi var påväg mot Gayklubb igår. Men vi hittade den inte! Såå vi drog till ett billigt hak ist, jävligt soft! Där satt 2 tjejer som vi träffade i våran jakt på Gayklubb. Så dom bjöd in oss till sitt bord och vi hade askul! Sen skulle vi leta upp en strippklubb, men det mesta var stängt igår :S jaja! Vi knatade vidare och satte oss och käkade någonstans. BK blev det ;) Där skildes vi åt tyvärr, men har både nummer och Face!

Sen vart det Cyckeltaxi hem!! Så jääla awsome! Chauffören bäddade in oss i filtar och körde oss hem :D Gött det!

Sen fick jag och Sandra lite flipp på kvällen! Kanske var allt Helium från igår som satte fart i kroppen, vad vet jag? Galet spårat var det iaf! Ni får nog se bilder! ;)

Jag har ingen kamera så spana in Sandras och Humlas blogg ;)

Kobenhavn fakking rock!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var dom danskar eller......

2010-01-12 @ 11:33:42
Postat av: Anonym

& så kan man ju fråga sig vad ni är för människor som går på sånna ställen om ni inte e lagda åt det hållet räkna med att bli stämplade då asg

2010-01-12 @ 11:40:28
Postat av: Ajja

Haha!! Ja för allt i livet måste vara så jävla seriöst. Man får ju inte ha kul och utforska andra saker än vad man själv är van vid lixom.. Kul person du verkar vara ;) Sen skiter jag i vad folk tror att jag är :) deras problem..

2010-01-12 @ 14:23:33
URL: http://anneliemyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0