Nya vinterdäck..

Har jag inte skaffat än nej... Beviset på det kom än en gång idag då jag fick höra av mig till Jessica och hoppas att hon kunde ta med sig Tess och dra upp mig ;) ska fan gå och ploga den där jävla vägen för hans snart asså! Trött på att fastna. Eller köpa nya däck?

Imorrn är det dags för rättegång. Det kommer nog gå bra tror jag! Jävla tidigt dock, borde vara olagligt att gå upp innan 12 ;)

Ska ut till Lidingö ikväll också :) Yummi! Och vi pratade om att åka till morsan några st nästa helg, men sen kom jag fan på att det är fest då, så det gick ju ändå inte! Yeye.. Övriga helgen blir jobb och jobb.. :)

Håmtade ut mitt nya körkort idag med!!! :D wohpooo!!!





Jaa jag har en skitbra mobilkamera... Men WOhoo! :D


Kommentarer
Postat av: Lalli

Så STOOLT över dig gumman! Snyggaste körkortet EVER ;) Pöss på deh!

2010-01-24 @ 16:24:02
URL: http://annneliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0