My foot and you're ass need to meet

Sömnbrist är det ju inte längre.. Så varför är jag trött fortfarande?? Kan det vara för att jag somnade typ kl 7-halv 8 igår kväll och gick upp 9 i morse. Det är ganska många timmars sömn. Sovit lite för mycket kanske? Bara för det lär jag inte kunna sova på en vecka nu...

Telefonen ringde kl 08.49 i morse. Jag fattade absolut ingenting! Det var Matilda som glatt skrek - Vavaaa sover du?!!
Vadfan tror hon lixom?! klockan var ju mitt i natten! :p
Hon giddrade också något om äventyrsbad i uppsala på söndag.. Mer minns jag inte för jag tror jag fortfarande sov när vi la på.

Jag gick iallafall upp strax efter samtalet och borstade tänderna och lite sånt. Sen körde jag Jessica till Tebban och tillbaka då hon skulle köpa vinterpjucks! Hon börjar ju jobba som dagisfröken idag ;D Gratz! Och jag tänkte spendera eftermiddagen med att jobba lite vid datorn.

Ikväll blir det chillkväll hos Tess. Ingen aning om vad planen är men det blir nog bra ska ni se. :) Imorrn kommer det över lite folk hit och tar ett par öl. Den stora frågan är hur i helvete vi ska få plats?! yeye

Har fått Op- tid nu också. Den 24 Feb ska jag in till Danderyd. Jag är så nervös att jag vill spy när jag tänker på det! Blä! :P

Nej nu har jag inte tid för er längre! Phejs!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha!! så sent var det inte :P Man måste ju vara uppe tidigt för att hinna med allt som ska göras på dagard ( eller nått)

2010-01-15 @ 20:17:33
URL: http://metrobloggen.se/tillantilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0