Helt jävla underbart!

Har precis lugnat mig efter min lilla paniktripp nyss. Har fått massa mejl på bilen, så när jag sitter där och svarar på dom slår det mig: Vart i helvete är papprena?!
Så det var bara att sätta igång och leta, vände upp och ner på varenda pinal hemma! Men inga jävla papper där inte! Fuck vad gör jag nu?! Jo vi tittar i bilen. Haha fan vad svårt det var att fatta att dom skulle ligga där, bor ju praktiskt taget i bilen ;) Det löste sig iaf.

Idag har jag och Matilda haft en helt underbar dag! Vi gick upp runt 10 efter en pokerkväll igår hemma hos Mina vänner Rickard och Matilda :) Mycket trevligt! Sen drog Jag och M oss till Hallstavik på äventyr! Kom ut vid halv 2, tog in hästarna och gjorde i ordning dom och gav oss ut på en sjukt härlig skritt. Helt knallvitt var det ute och vindstilla, plus att solen gassade på! Vi var mycket porriga i våra overaller måste jag påstå ;)
Sen var det Bandy som gällde, okej men folk idag så det var kul :D Sen blidde det Pizzasvull hemma hos Mush och sen gav det av hemåt!

Var och såg Avatar med Nestor i torsdags med, 3D. Sjukt bra var den! See it! ;) Och i fredags var jag på partaj för Danne på lidingö, mycket trevligt måste jag säga :D Sen spenderade jag resten av kvällen med Världens bästa pojkvän!

Jag har ju som ni kankse förstått börjat gymma också. Det känns riktigt bra faktiskt! Och roligt sällskap har man varje gång. Dock är träningsverken helt jävla helvetisk! Men det är värt den i slutändan ;) Trivs mycket bra just nu! Dock riktigt lessen över att jag måste sälja älsklingen! :( Men vad gör man?





Sandras lilleman Odin <3


Jag tror jag dog! :D




Våran ridtur idag <3


Våran overaller var sjukligt heta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0