Gymkort.. Wtf?

En dag på gymmet... Haha jag vet, ni tror att jag skämtar! Men nej jag var faktiskt på gymmet idag. Och fick med mig ett jävla gymkort därifrån dessutom! Gosh alltså. Allt detta var Matildas förtjänst dock, hon ringde mig igår och praktiskt taget tvingade med mig idag. (Det tar emot att erkänna, men jag ville faktiskt dit och det var jävligt kul) Såå nu blir det beach '10 då ;) Woho!

Innan dess vaknade jag upp hos Victor :) Sen drog vi oss faktiskt till Naturhistoriska och gick på Deep Sea på Cosmonova. Mycket trevligt!

Min vän Negercarro anser att jag blivit "gammal"... Wtf? Hon är 2 år äldre! Hennes resonemang var typ:
Du har Volvo, typ hus, köper bara nyttiga saker när vi handlar OCH lyssnar på VINYL?! Haha hon kunde inte sluta skratta :P Jävla dåre alltså!

Då skulle hon sett mig springa runt på museum idag lixom! Fyfan!

Man börjar märka att man blir gammal när alla gamla och nya vänner får barn och gifter sig :S vafan?! Vad hände med att leva ett tag? Haha fyfan :D

I morn ska jag ut till gamla goa Adelsö! Hälsa på en gammal skolkamrat från 6an :D Ska bli sjukt mysigt! Sen blir det faktiskt gymmet igen ;) haha!

Jag kommer bli som Rickard och Matilda :S Btw, nu är du nöjd va Rickard??

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är och kommer alltid vara min Vinyl tant <3

2010-01-27 @ 03:57:41
Postat av: Humlis

Vart har du börjat gymma? :)

2010-01-27 @ 07:22:33
URL: http://humladahl.blogg.se/
Postat av: Humlis

Men är inte typ sats megadyrt? vill också gymma! xD

2010-01-27 @ 11:56:36
URL: http://humladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0