Flytten till vaxholm började bra ;)

Man startar flytten med paranoia.. Jepp jepp! Ligger nermysen i sängen och tittar på slutet av ett avsnitt av OTH, ni vet sådär spännande att man är helt inne i serien!
-KABOOM! låter det någonstans ifrån.. Jag har lurar på mig så jag hör inte vart det kommer ifrån..
Sätter mig halvt upp med en helvtisk fart och sliter loss hörlurarna! Håller andan och ligger blickstilla!!
Det första jag tänker på är att smsa Jessica! (Efter att jag tittat upp mot det stora hålet i taket ett par ggr)

-Vaken??
-Aaa.. Kan du inte heller sova?:P
-Mamma! Det dunkade till som fan! Helvete det spökar :P Shit majbritt! Kom ner med 500 cigaretter nu! Jag har bajsat på mig!

Ja som ni förstår så blev jag skiträdd! Jessica kom ner med en jävla fart. Jag skulle precis öppna ytterdörren och gå ut när hon drar upp dörren i samma veva och jag skiter på mig igen! Fan asså! Nerver av stål?! njae.. Varpå hon börjar asflabba och skrattar som ett as.. Jag med iof but thats not the point!

Hon skrattade åt att det var en Coca cola flaska med is i som hade ramlat ner från mitt trappsteg... Ajaaa...
(Sen hade vi ju våran trevliga flytt igår som gick jättebra tills min bil fastnade i snön) ;) Det går bra nu!

Vi tog en cigg och sen skildes vi åt igen.. Fortfarande skrattandes!

Anyway.. Flyttade in alla grejer idag och städade och kämpade som fan :D Superfint är det! Tack för hjälpen kvinna! Sen kom Tess förbi och hjälpte till lite med. Riktigt coozy litet plejs blidde det ;) Trivs som firren i vattnet! Imorn ska vi fixa på "övervåningen". Efter att jag sovit måånga timmar! Start from nu!

Åååh Ajja längtar till i morn! Massa mys oh gosh! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0