Vaxholmarna är alltid bäst! <3

Jafyfan, vad skulle man göra utan dom?
Efter ett galet gympass med Tippen igår eftermiddag så drog jag mig till vaxholm för att hämta grejer. (det var det enda jag skulle göra innan jag åkte ut till Victor) Haha, men vad planerna kan ändras fort! Först åkte jag till Stjärtin och träffade Per, Danne och Jessica. Och Stjärtin såklart ;) Sen ringde Grabbarna grus, så jag åkte till Kevin. Där blev jag utsedd till Degnificant driver(?) Då alla satt och pimplade bira! Så vi drog oss först in till Vaxholm sen till Täby. Där vi träffade den gammla godingen Ippa! Inte igår det.
Sen drog vi ut till min hunk på Lidingö! Det blev dock ganska kortvarigt då jag var heelt slut och skulle jobba dagen efter! Så jag körde hem dom till dig och åkte sen tillbaka. Helt död, slocknade nästan direkt efter att ha snackat lite skit med fullisen brevid ;)

I morse var det bara upp och hoppa och dra till jobbet. Sen har jag fan inte gjort ett skit. Kanske skulle kommit en kille och kollat på bilen men det verkar inte bli av.. trist!

Sökt lite jobb har jag gjort idag också! Check!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0