R.I.P. Manfred! Det var underbart så länge det varade!

Japp.. Så ligger det till! Nu är han såld! :( Men han verkade få ett riktigt bra hem iallafall! Grabben som köpte honom behöll namnet på Körran iaf. Det betyder mycket!

Haha ni måste tycka jag är dum i huvet som gnäller över en bil. Men tro mig, det var min allra käraste ägodel! Hade jag haft ett heltidsjobb hade jag ALDRIG sålt honom! Men sånt är livet ibland. Man måste prioritera andra saker! Jävla skit! Fan skulle han vara så jävla törstig för!

Igår åkte jag ut till Världens bästa Pojkvän! Vi hade lika mysigt som vanligt och snackade en hel del om allt! Han ör värkligen helt underbar! -Du har fan ingen aning om vad du förlorat!

Idag åkte jag ut till Min broder och hans flickvän! Först svängde jag förbi mush och grävde fram mina vinterdäck ur en snödriva;) Sen åkte jag till Marre och snackade skit och lagade middag. Sen kom bror hem så vi käkade och firade lillens 19 års dag ;) Sen åkte jag hem och sålde bilen! Känner mig helt jävla handikappad! Fyfan! Det var iaf sjukt trevligt idag! Spec att komma tillbaka till mamma och få nybakad kladdkaka och kaffe av Linus! Så jävla toppen han är!

Ghostbusters går på stereon nu och klockan är sjukt mycket! Ska kolla på ny bil i morn! (har mejlat 1000 pers om deras bilar idag typ) :P Lägger in en bild på den nya skitbilen jag kommer hem med! Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Marre

Det va supertrevligt att du kom och umgicks med mig/oss! :D <3

2010-02-09 @ 08:44:08
Postat av: Sandra

Jag saknar dig hemma hos mig, jag saknar kladdkakorna! ;)

2010-02-09 @ 12:18:12
URL: http://sandrasodergren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Helst skulle jag behöva mer än 500 spänn om det finns möjlighet. Jag får lixom inte allt att gå ihop just nu. Måste köpa busskort också kom jag på. Det suger! :/

2010-02-09 @ 22:03:59
URL: http://sandrasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0