Livlig dag! :D

Jag har haft en riktigt toppendag! Den började med att klockan ringde (okej, började kanske inte på bästa sätt eftersom att väckarklockan är det värsta som finns) klockan 9.. Så jag gick upp 20 över 10 ;) haha! Åkte till Sandra och hämtade en kamera och tog lite bilder på bilen och mailade iväg!
Sen drog jag mig till gymmet och mötte Matilda, vi körde på i 45 min utan några riktigt pauser, sen lunchade vi.
Efter det drog jag till Täby kyrkby och mötte upp Nestor och fixade lite grejer, sen vart det arninge, sen hem en snabbis. Ner till vaxholm, sen till Viggan och träffa Jonnie snabbt! Sen till Nestor igen :P haha!

Efter det drog jag till Gribban och träffade Henkopenko! Drack lite kaffe, snackade skit och gick ut med vovvarna :D Sen drog vi ut en liten sväng med alfan.. Så jävla goa hundar så jag dör!

Nu är jag hemma och tro mig, jag är på språng igen! Nu ska jag in till vaxholm och träffa en gammal goding!
tjing!











Myyyys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0