Det kändes som att vara tillbaka i 5te klass igen..

Fyfan jag är totalt värdelös på det här med bloggen! Jag tror att jag är en periodare.. Jag har mina dagar, ibland veckor då jag bloggar intensivt. Men ibland blir det inte av alls. Kan bero på att jag har ett liv? Donno!

I Onsdags lekte jag med Lillis och Nestor. Vi skulle dragit en bio med alkoholen lockade mer ;) Så vi drog in till ett ställe i stan som vi varit på förr. Tror det heter typ Bar? Sist vi var där hade jag träningsverk i magen dagen efter! Sinnessjuk kväll!

Det var kul den här gången också! Dessutom upptäkte vi en helt ny sak (kanske har funnits hur länge som helst, vad vet jag?) Men det går direktbuss från Odenplan till Grindtorp klockan halv 2 på vardagsnätter! Vilket gjorde oss överlyckliga då vi slapp ta taxi ;D Woho!

Igår var jag också över till Nestor, men den visiten slutade inte lika bra som den brukar. Åkte ut till min man efter det och idag ska jag träffa min bror när han varit hos tandläkaren. Förhoppningsvis ska jag och V upp till mamma i morn efter jobbet, beroende på om han orkar :)

Jag har blivit krasslig igen!!! :( Jag hostar massor. Och snorar, vilket inte alls är bra eftersom att min Op är om 6 dagar! har tillochmed avstått från träning nu för att inte bli sjukare... men men. Får se om det går över till dess.

Jag saknar mina kusiner och min morbror med tant!!! Det är fan dags för er att komma upp igen! Och Dan, jag väntar fortfarande på bilder!

Nej nu ska jag ta en dusch! Sen äta kanske? Skiter vell ni i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0