Alla hjärtans dag - Perfekt!

Jag har fan världens bästa pojkvän! Det är helt otroligt faktiskt, hur man kan hittat någon som är så perfect match som han är! Han är fakking bäst helt enkelt! ♥

Alla hjärtans dag...
När jag kom ut till Victor i Söndags så hade han tänt upp hela lägenheten med ljus! Det var hur mysigt som helst. Sen när jag kom in i sovrummet hade han lagt rosenblad på sängen i form av ett hjärta!! Jag trodde jag skulle tuppa av ;) haha! Sen la vi oss framför en film, Ronin såg vi. Vilken var jävligt bra så den borde ni se! Sen tog vi ett bad. Och han hade köpt såna där rosa lampor man kan ha i badkaret !! Sjukt porrigt ;) 
Sen hade vi bara en helt underbar kväll med massa film och snack :) 

Igår när jag vaknade var inte Victor kvar :( Det kändes jättekonstigt att vakna och inte minnas om jag sagt hejdå.. Så när jag slog upp datorn hade han skrivit ett medelande till mig :D När han kom hem från jobbet drog vi till Ikea!! Haha jag vet, då vet man att man säkert är ett par...  Jag gillart ;) Sen när vi kom hem så drog omöblering om på högsta nivå hos V. det är hur mysigt som helst nu, bara det att man nog behöver vänja sig :P 

I lördags tog jag med mig Lillebror och hans vän och Jessica på Naturhistoriska och Cosmonova :) Sjukt trevligt. Bilder kommer sen! Efter det på kvällen så blev det Täby som gällde. Skittrevlig kväll med trevligt sällskap! 

Har lite bloggtorka just nu för känner inte att jag orkar med er ;) haha! Har lite viktigare saker för mig... haha nooot ;D 

Nu ska jag iaf gå och krama på min man! 
PÖSS 

Kommentarer
Postat av: sandra

Fett mysigt! ;)

2010-02-18 @ 14:29:36
URL: http://sandrasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0