Update...

Sitter och väntar på min man som snart kommer hem ifrån jobbet! Woho! Nygymmad och nyduschad. Var förbi bilhandlarn igen efter jobbet idag då biljäveln bara gick på 3 cyl.. Och jag tänker inte röra en fena med den där bilen innan garantin är slut ;) Så han skickade mig till en verksta som ska fixa det i veckan! Woop! Bytte till sommardäck på skiten också. (Dock väldigt dåliga i fram så ska sno Henkos om jag hinner innan någon annan tar dom.) 

Gymmet gick awsome! Körde ben med Db och Tess. Ökade en hel del vikter. Sen åkte jag och sa hej till Henko. Kul att se honom för en gångs skull. Kaffe och prommis med hunden. Sen vidare hit. blir vell hyfsat tidigt ikväll eftersom att båda jobbar tidigt i morn. Om inte min sjuka man stannar hemma :) jag är ganska så pigg med tanke på att jag drutta i säng och totalslocknade runt halv 7 igår! Skönt som fan. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0