Tidsfördriv när jag egentligen borde sova..

Snodd av Carro

Ditt äldsta hångel?  31
Vad tycker du om kärlek?   Den jag får nu är underbar!
När kramade du någon sist? Idag :)
Hur många har du haft sex med? Vem fan vill veta det?
Har du svårt för att bli kär? Oftast, men i Victor var det svårt att inte bli kär i ;)
Saknar du någon speciell person? Alltid
När kysste/hånglade du med någon senast? Runt halv 7 tiden idag
Haft sex på en jätteoffentlig plats? Jo
Ångrar du det? nej
Är du singel? Hell no :D
När fick du senast en komplimang? Idag :)
Har du blivit sårad av en kille? Ja
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös? Ja
Sprungit naken ute? Klart
Flashat något intimt bland folk? Brösten för ett badhus i tyskland!
Åkt ambulans? Japp typ 3 ggr?
Gjort något riktigt dumt? Ja
Varit nykter på nyårsafton? Ja, jag har vell vart knodd?
Slagit ner någon? Haha ja, det var underbart.
Hånglat med fler än 50 pers? Detaljer..
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Jo
Hånglat med någon riktigt ful? Haha ja
Skämts över dina föräldrar? Nix
Sagt hur dålig din partner är i sängen? Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? Alltid
Tar du droger? Nix
Dricker du? Det händer
Vad sover du i? Trosor, var det det frågan var eller?
Varit riktigt kär? Jag är nu
Varit kär i någon du inte haft någon chans på? Ja.. haha
Är du ensam nu? Japp, borde sova!
Vill du gifta dig? Någon gång
Vill du ha barn? Ja
Blivit polisanmäld? Ingen aning

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? I min säng?! Victor tror jag.
Du delade säng med? Älskling
Såg dig gråta? Minns inte
Fick dig att gråta? Minns inte
Du delade cigg med? Gynther
Du gick på bio med? Oj... Nestor eller Victor, minns inte ^^
Skällde på dig? Minns inte
Gjorde dig arg? Ojoj behöver inte nämnas här

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Cigg, Blåbärsmuffins och Cola...
Haft mens? Nej
Sjungit? Jaförfan! Björn rosenström is the shit!
Saknat någon? Ja

ÖVRIGT:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att vakna brevid Victor!
Vad gjorde du kl 8 imorse? Jobbade...
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Läste den här på NegerBarros blogg... (?!)
Det sista du sa högt? Tack ändå, puss puss hej! (snackade med jessica i telefon)
De sista någon sa till dig? Det är lugnt, puss!
Vad står det i ditt senaste sms? De ska jag göra smulan :D Älskar dig mest!
Vad har du druckit idag? Cola och kaffe.. Och mjölk!

Vem var din förebild 2008?
Solguden!
Vilken är din bästa upplevelse?
Egypten
Vilket var din sämsta upplevelse?
Det har vell funnits något bra i allt? Haha nej nu driver jag. Ni har inte med det att göra :)
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?
Oj oj oj! Sommar 07! Jag, Sarah, Lollo och Ia sjunga duett kanske?
Vad önskar du att du gjort mer?
Vart starkare vissa tillfällen
Vad önskar du att du gjort mindre?
Stängt av
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj.. Rollade min bil rosa.. ? :P
Vilka länder besökte du?
Danmark
finns det något du saknade år 2009 som du vill ha år 2010?
Nja..
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
28 November
Vad var din största framgång 2009?
Lastbilskortet + allt som tillhörde!
Största misstaget?
inget vad jag minns
Har du varit sjuk eller skadat dig?
nä det tror jag inte.
Bästa köpet?
Mina nya skor :D
Vad spenderade du mest pengar på?
Skor, bil
Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick mitt andra jobb och min man!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Allt har upp och nergångar
Blev du kär i år?
Ja :)
Favoritprogram på TV?
One Tree Hill!!
Bästa boken du läste i år?
Inte som andra systrar
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Partade ed alla mina vänner ute hos mamma!
Vad fick dig att må bra?
Det mesta
Vem saknade du?
Många!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0