Slut som en avdankad säl! Gosh

Sjukt dryg dag idag! Har varit på så jävla dåligt humör idag så det är sannslöst! Sov ganska oroligt inatt (enligt min karl, som inte kunde sova för att jag sov konstigt) vilket jag tror beror på denna jävla mensverk jag får typ en vecka innan mens!! Fattar ni? Och den håller i sig hela jävla veckan dessutom.. Blä! Så dagen har inte varit på topp.. Den ännu mer targiska i det hela är att när ja på väg hem såg nummerplåt nummer 212, så blev jag genast på lite bättre humör. Sjukt? Jag vet! För er som inte förstår så räknar jag nummerplåtar..

Var precis och hämtade min bil. Nu tror jag att jag är nöjd. Dom hade bytt lite olja och filter och lampor mm, kollat bromsar och så. Så nu ska dom nog slippa se mig igen :) Nu är skithögen hemma igen och jag vill redan ha en ny bil ;)
Fick precis komentaren av grannen : Jag tror du kommer hem med nya bilar varje dag! Haha.. Så kan det va.

Jag är så jävla slut idag att jag skiter i både träning och middag och socialt umgänge av någon form! Jag kommer nog tillochmed gå och lägga mig innan 6!
Imorn efter jobbet ska jag ut till man och duscha osv, sen åker vi till Djursholm med vänner och firar en lugn Valborg! Eftersom att jag jobbar hela jävla helgen som vanligt! Ska bli mysigt.

Ni ska få se bilder på mina nya skor så småningom också! Helt underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0