Slut på sovmorgon!

Klockan är 14.09 och jag väntar på att få åka til gymmet! Jävla Jessica som jobbar så länge ;) KOm hem från jobbet för ett tag sen. Drog mig förbi bilhandlarn på vägen och kollade varför bilen ville att jag skulle stanna och stänga av motorn när jag körde. Han visste typ inte. Har haft sovmornar nu i 2 dagar då jag börjat halv 7 och 7! Men imorn går vi tillbaka till vanligt schema igen. Puh!

Ska se när jag kan träffa min man igen också! Sen har jag en liten hemlighet som jag vill berätta för er, men vågar inte riktigt göra det än då det inte är 200 % säkert ännu. Nu har du något att suga på Humla! Mamma har för den delen fortfarande inte ringt och berättat vad hon ville! Det stör mig fortfarande...

Nu ska jag tvätta!

Kommentarer
Postat av: Malin

snygg header!

2010-04-13 @ 14:38:02
URL: http://stavridis.blogg.se/
Postat av: Mamma

Sorry men kommer fortfarande inte ihåg:(((( men älskar dig jätte mkt:))) Det kanske bara var det jag skulle säga:))) Puss

2010-04-13 @ 15:40:17
Postat av: Humla

Men Ajja för i h-vete berätta!!!!!!!!!! (;P)

2010-04-14 @ 10:34:16
URL: http://humladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0