SatsDace - En upplevelse alla kommer lida av! (dom som tittade på iallafall)

När jag var påväg ifrån Tess undrade jag om jag skulle orka blogga om dagen när jag kom hem. (bloggberoende som man är?) Haha not!

Dagen har varit awsome! Först jobb, slutade runt 2. Då bar det av hem till kära Vaxholm och plocka Jessica på jobbet och sen vidare och Plocka Tess på jobbet. Sen vidare till gymmet. Där väntade en klass som vi bokat, dans! Jag säger bara haha! Vi måste ha sett ut som 3 kylskåp när vi försökte hänga med i tempot och rytmen. Omg.. Koreografi är inte vår starka sida. De andra fick sig nog ett gott skratt såhär i efterhand och jag är otroligt glad att det aldrig kommer finnas filmbevis på denna upplevelse! Dock var det hysteriskt roligt och jävligt jobbigt, så det gör vi absolut om!

Sen efter det hårda konditionspasset blidde det lite av det gamla vanliga inne på gymmet. Blandade lite hejvilt mellan armar, rygg och bröst. Riktigt supernajs pass idag med andra ord! Sen sprang vi lite. Ut i bilen efter det och hem till Henkopenko och hämta lite sommardäck. Alltid lika trevligt att träffa den karln.

Tidigare idag träffade jag Adde och fick en påse fisk! Det finns ju inget bättre än lite varmrökt lax, sik och allt vad det nu var! (kan inte namnen på all fisk, men gott är det) Så vi åkte hem till mig, hämtade fisken och åkte till Tess. Planen var att laga lite fisk med potatis och äggsås. Vi kom aldrig så långt. För det första åt vi upp hälften av fisken under förberedelserna till middagen (som förövrigt tilllagades kl 20.50 ca) och sen fick vi för oss att äsch, skit i potatisen och såsen vi slänger allt på en macka med lite kaviar! Så blev det. Så snabbare och smidigare än så kan det ju inte bli.

Efter Firren och Oboyen så slog det nog slint i huvet på oss. Det sa bara pang så var alla 3 på högvarv och gjorde våra nyinlärda danssteg på vardagsrumsgolvet hemma hos Tess. Till och från låg vi dubbelvikta på golvet i garv också. Sen blev det cigg på det och nu sitter jag här och orkade tydligen blogga om dagens upplevelser. De ända två saker jag kan tänka på just nu är att Tess's lägenhet kommer lukta fisk i minst en vecka hur mycket hon än städar och att all våran träning idag gottgör min påse Gifflar jag åt på vägen hem från jobbet!

Och min sjuka man såklart! ♥

Sommar Nolltio, (tycker jag iallafall att man ska säga) se upp för 3 träningsnarkomaner som kommer äga beachen!

Kommentarer
Postat av: Michan

Hahahaha, jag har också prövat på det där passaet, ahahahahaha =)

2010-04-16 @ 08:13:37
URL: http://michanelfgren.blogg.se/
Postat av: Ajja

Hahaha så sjukt.... udda! xD

2010-04-16 @ 20:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0