Jag har fått en underbar bebis!

Ojdå jag hade visst en blogg att ta hand om också? Missade visst det där ett tag.

Det absolut värsta jag vet är när någon ringer och säger, Hej... fan jag glömde bort vad jag ville ha sagt!
Mamma gjorde årecis det och jag HATAR att vara nyfiken!!! Så förhoppningsvis ringer hon upp snart och berättar att hon kom på vad det var. :)

Sitter med oboyen färdigblandad brevid mig, min karl har precis vart och handlat lite frukost tillbehör och nu ska vi svulla frulle. Köpte nya kärran igår! Inte helt nöjd, men den får duga tills vidare. Jag vet att den kommer hålla iaf :) Är sjukling också, men inte sjuk nog att jag tänker stanna hema från jobbet. Bara sjuk nog att klaga på det!

Helgen har varit najs. Lugn som vanlig förutom igår då det vart ett par öl med Nestor i stan. Jag fick också smaka på en grashopper (stavning?). Inte min smak!
Sen kom jag hem till en besviken man.. Vilket jag förstår. Trodde vänner var till för att stötta, men vad vet jag? Nu ska vi käka och sen får vi se vart vinden tar oss.




Menyn är dock på svenska i min mobil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0