Vad jag hunnit med under 2009

[x] Varit full.
[ Varit i slagsmål.
[ Varit otrogen.
[ ]  Blivit dumpad.
[xDumpat någon.
[xHaft ett one night stand.
[x]  Haft sex med mer än en person.
[xHaft sex
[ ] Skolkat.
[ ]  Åkt polisbil.
[ ]  Snattat.
[x]  Däckat.
[ ]  Svimmat.
[ Varit i mer än två förhållanden.
[x] Badat naken.
[x] Fått nya vänner.
[x]  Förlorat en eller flera vänner.
[ Piercat mig.
[ ] Blottat mig.
[xTagit någon sorts drog. (Dock ovetande)
[ ]  Rymt hemifrån.
[ ]  Smygit ut utan att mina föräldrar visste om det.
[x] Varit kär. (så kär jag kan bli då)
[ ] Blivit slagen.
[ Haft prov och inte pluggat till det.
[ ]  Fått IG i ett ämne eller flera.
[ ] Fått MVG i ett ämne eller flera.
[x] Haft ångest över något.
[xBadat i havet.
[x] Varit på en vild fest.
[x] Varit på en död fest.
[x] Tjänat pengar.
[xÄtit skräpmat en vecka i streck.
[x]  Jobbat.
[ ]  Fått sparken från jobbet.
[ ] Mobbat någon.
[ ] Blivit mobbad. (jag är seriöst mobbad i skolan)
[ ]  Färgat håret mer än 10 ggr.
[ ]  Brutit ett/flera ben.
[ ] Opererat mig.
[x]  Sovit bort en hel dag.
[x] Varit vaken en hel natt.
[x]  Varit vaken i 24 timmar eller mer.
[xHaft fest hemma.
[x] Slösat pengar på något helt onödigt.
[ ]  Blivit arresterad.
[ ]  Börjat röka.
[ ] Slutat röka.
[x] Fått kontakt med gamla vänner

Snodd från Babyloo.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0