Vila i frid kära vän! 11/02/83-14/08/09

Tänkte skriva lite... Men vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Jag har skrivit ett brev till dig. Ett jättelångt brev! Skulle kunna skriva ett helt uppslagsverk, men det måste ju ta slut någonstans. Du måste ju orka läsa :)
Har skrivit allt mellan himmel och jord, om dom gångerna vi faktiskt bara pratade och inte festade. Jag har skrivit om dom gånger vi festade, och bråkade. Dom gånger du var extra glad och dom gångerna du inte mådde så bra. Jag hoppas du orkar läsa det, för jag säger mycket som jag ville ha sagt när du fanns med oss. Men det fick jag ju inte chansen till.. Med tanke på allt som hände.

Sitter hemma hos Jessica nu och pratar lite om dig. Jag berättade för henne vad vi pratade om över msn för länge sen. Hoppas det inte gör något, men jag kände att du kanske ville att hon skulle veta det. Så det borde inte vara någon fara iaf? Visste inte om jag skulle göra det förut, för tänkte att du kanske sa det i förtroende till mig. Men nu vet hon. Och hon blev glad och lättad.

Vi kommer och hälsar på dig ikväll. Klockan 8 är vi där, så du får vänta ett par timmar till. Det är mycket jag vill ha sagt, men som sagt det är svårt att skriva. Så jag kommer och pratar med dig någon dag.


Vila i frid kära vän så ses vi på rosa moln sen när det är dags för mig! Ha en jättebra evighet där uppe. <3



R.I.P. Janne Wallén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0