Tidsfördriv

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
   Tungan Ofc ;) 
2.Vara seriös eller rolig?    Tror det är viktigt att vara både och.
3. Dricka röd eller grön mjölk?    Grön!
4. Brinna upp eller drunkna?  Brinna... klarar inte av att inte få luft 
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar?   Haha dummaste fråga jag hört..

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon?  Jag tycker om jättemånga! :) 
2. Sol eller måne?    sol på dagen, måne på natten ;)
3. Vinter eller höst?  Vinter! Höst är så tråkigt
4. Vänster eller höger?  haha, ja om jag visste vad som var vad...
5.Soligt eller regn?  Soligt som fan!
6. Vaniljglass eller chokladglass?  Choklad :)

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu? 21.04
3. Fullständigt namn?   Annelie Catrin Myrberg
4. Vart vill du bo?  Bor ganska bra där jag bor nu, men vaxholm? :)
5. Hur många barn vill du ha?  Donno?
6. Vill du gifta dig?  kanske..
7. Rullar du spaghettin eller skär du den?  Skär
8. Har du ätit sushi?  Nix, det kommer nog aldrig att hända
9. Favoritglass?  Chokladkross
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet?  Typ 6...
11. Humör?  Just nu, toppen :)

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Nepp
2. Sjungit?  Det har jag nog, spräcka några trummhinnor
3. Blivit kramad? Ja
4. Känt dig fånig? Hahaaha! min vurpa igår?;)
5. Saknat någon? Ja
6. Dansat galet? Ja igår :D
8. Klippt håret? ne
9. Gråtit? ne
10. Ljugit? Kanske någon vit lögn?
11. Blivit kysst?

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
2. Har du en hund? Nee
3. Tycker du att du är attraktiv? I got my ups and downs ;)
4. Sover du helst själv eller med någon? Beror på vem man får välja att sova med
5. Tror du på spöken? Japp


Halloween '08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0