Snodd av Lovisa

Öppna din telefonbok i mobilen.

Har du kysst nummer 7 ? Nix, jag och Ankan har nog inte kysst varandra :P

Brukar du vara med nummer 19 ? Nja... Bostadsförmedlingen är inte någon jag helst hänger med

Gillar du nummer 25? Dalle, ja han är rolig.. Lite långt mellan gångerna vi ses dock

Är nummer 3 din bästis? Alex, nja hon var vell det förut

Är nummer 18 en sötnos? Haha, klart Blattematte är en sötnos!!

Är 6 en person du hatar? Haha, Anette Polis...

Älskar du nummer 16? Haha nej

Är nummer 22 bäst? Nja..

Var du med nummer 23 idag? Nix.. Pratar inte med C längre..

Går nummer 5 i samma klass som dig? Haha, Andreas Bärlund går inte i min klass..

Har nummer 30 en likadan mobil som dig? Det tror jag inte?

Är sista numret sämst? Vlad är faktiskt en jävligt rolig prick!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0