Så var det dags igen..

Fyfan vad jag har blivit kass på dethär... Men jag har fan inte tid eller ork längre :P
Jag har klarat truckteorin nu :) Busenkelt ju ;) Hela helgen har bestätt av ÖL! OhYess! 

Fyfan för vissa människor asså :P Det finns en brud, numera 2 som är så fruktansvärt pinsamma så jag bara vill dö. Det enda dom vill är att trycka ner andra. Den ena bruden är dessutom psykiskt instabil så var bara tyst! Shit ni två asså! Den andra bruden har jag aldrig gillat, och därför valt att inte umgås med, men som hon sa i telefonen.. Det var ju ömsesidigt ;) Haha lucky me.. Aja ni båda kan dra så jävla långt åt helvete det bara går för ingen vill att ni ska vara kvar här! Och om ni undrar hur jag vet det så vet jag det bara.. enkel fakta lixom. Usch!

Och Jessica, skit i det där, du vet att det är skitsnack óch att dom måste försöka må bättre själva genom att bete sig.. Det är deras förlust :) Dom är inget att ha, och nej du har inte förlorat 2 vänner, beter man sig som den ena gjort under såhär lång tid kan hon aldrig kallats för vän ifrån början..
Puss <3

Sitter i skolan och ska plugga lite teori, bli klar kanske? :) Igår gled Henko förbi och glodde kassa tv program med mig :P Idag ska Carro HEM efter jobbet! Woho! Min roomie är tillbaka! Eller? ;) hon drar nog imorn igen.. haha! Jävla Aina alltså!

Jag är fett hungrig btw, för er som bryr er.. Och det gör ni ju alla vet jag! Ska gå och äta nu, skriv upp det i kalendern.. Puss

Kommentarer
Postat av: CARRO

Wohoooo !! PLÖTSLIGT HÄNDER DET!! plötsligt kommer jag hem helt plötsligt ! :P saknar våra psyk kvällar när vi bara river ner hela lägenheten och är helt skadade! Dags för en sån kväll känner jag! Aina och Eivor goes without Einar the pimp!

2009-10-05 @ 11:46:12
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0