när jag borde sovit i typ 4 timmar redan

Hur svarar du i hemtelefonen? Har ingen hemtelefon..
Hur svarar du i mobiltelefonen? Beror helt på vem som ringer.
Ringer det mycket till dig? Ibland så
Ringer du mycket? aah, men messar mer
Vem ringde du senast? Linus
Hur mycket pengar har du? Aldrig tillräkligt..
Senast kramat och när? S, idag 
Antal timmar sömn inatt? Tillräkligt, och full var man :D
Sov du ensam? nix
Vem sov du hos senast? K?
Vem sov hos dig senast? S
Vem vet mest om dig? Mamma
Vem vet du mest om? Jessica
Vad ser du fram emot? Praktiken!!
Vad vill du ha just nu? Lastbilskort ;)
Vem hånar du? Ett par stycken faktiskt..
Vem längtar du mest efter?
Vem vill du helst slippa? Alla om det går?
Vem stör du dig på? Ett ar stycken..
Vem vill du sova bredvid inatt?
Vilken buss åker du oftast? 621, 633
Vilken årstid är det nu? Höst...
Anser du dig själv som snygg? Aah, jag har mina dagar
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Nej
Är du en bra partner? Donno
Har någon varit otrogen mot dig? Ja
Har du varit otrogen? Tyvärr
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Båda är kul ;)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja
Vad åt du senast? Glass med mamma
Är du polare med grannarna? Nje 
Har du varit på ett party? Nääääej, aldrig!
Har du varit utomlands? Egypten!!
Var är dina syskon just nu? Linus sover, Freppz likaså tror jag.. Simon och Ellinor har jag ingen aning om
Vilken tid gick du upp imorse? Typ 12
Vad gjorde du kl 2 inatt? Skakade rumpan på tegel!
Vad är det första du gör på morgonen? Vaknar.
Vad ska du göra efter det här? Sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0