Ice Road Truckers FTW

Japp.. Var vid minneslunden igår för Janne. Det var jättefint med blommor, ljus och våra brev! Så nu har man fått säga hejdå :)
Sitter hos mamma nu och tittar på Ice Road Truckers. Fan bra skit alltså! :) Imorrn ska hela klassen till Brandstationen och få släcka en eld typ.. Kan ju bli kul :P
Nettan Bettan kommer och plckar upp mig så då ska jag frtsätta min terror som jag påbörjade idag ;) Hon tyckte nog inte om mig just då ;) Det skrev hon till morsan iaf xD

TRÖTT soom fan, så ska gå och sva nu! Så ni vet ;)

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din terror är ALDRIG rolig, honey ! :P

2009-10-16 @ 11:16:17
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0