En enda stor lycklig familj....

Jafyfan! Hur orkar folk lämna sin familj i sticket och skita fullständigt i vart dom tar vägen?! Jag har varit i den sitsen han sitter i nu, och han klarar det. Det vet jag! Bara bita ihop och hålla ut så går det bra tillslut! Och du är alltid välkommen hem till oss. Du är en av dom få som jag gillat skarpt i Carros närhet.

Och Aina, även kallad Bruno Banani och Carro, jag saknar också våra psykkvällar! Vi måste köra en sån snart! Om du är hemma lite oftare vill säga ;) haha! Sopa!

Sitter i skolan och kör massa prov, och det går asbra idag :D Kaboom yess! Fantastic! Mycket piggare idag än igår, kan ha med det att göra. Fick ju faktiskt sova i natt, efter film och städning med Aina. Fint blev det och hur trevligt som helst var det. När vi skulle gå ner och handla kattsand och mjölk så träffade vi på Ankan i centrum, hon väntade på bussen som skulle gå kl 21.00.. Klockan var 19.45.. Stackare, så vi tog med henne upp! :) Så slapp hon ruttna i kylan.

Har fan inte mycket mer att skriva nu... ganska trist känner jag. Men men sånt är livet, man har ju kanske inte alltid något vettigt att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0