Spindelfobi...

Haha ja titta, nu har jag bloggat ganska intensivt 3 blogginlägg :P Woho! Men det tar nog slut nu när som... För jag är klar med min teori vilket innebär att jag inte behöver datorn längre, om jag inte sätter mig på lunchen ;) haha! Jag är sämst, jag vet!

Igår var det en DÖD dag... Skolan gick super bra! Sen hemåt mot Åkersberga, gick förbi Aina på jobbet och drog en solning och en påse mormorgodis! Sen efter att ha stekt en stund så gick jag hemåt, där Einar befann sig. Gjorde lite gröt och snackade skit med honom. Han söker jobb också, så han fick nummret till min kära far, får se hur allt går med det! Hoppas på det nu! Sen drog han ner till Aina och jag la mig framför tvn och gjorde NADA! Skönt? Åååja!

Jag är en ganska korkad människa... Alla som känner mig vet att det värsta jag vet, den största fobi jag har och vad jag hatar mest i den här världen är spindlar.. Jag gråter om jag är hemma själv och jag ser en spindel på golvet, för jag klarar inte ens av att gå så nära den att jag når att slå med något eller stampa på den. Det är fruktansvärt jobbigt! (Någon förklaring på att jag tatuerat in en i nacken har jag inte)
 
Iallafall så sappade jag lite på tvn och fick igång en naturkanal som handlade bara om spindlar, och en normal spindelfobiker skulle troligen byta kanal fortare än blixten. Men inte Ajja inte.. Jag är så jävla dum i huvudet att jag sitter kvar och tittar på det där fruktansvärda djuret i tvrutan och kan inte förmå mig att byta kanal. Där sitter jag med tårarna i halsen och hjärtat jobbar på högvarv men byter inte kanal. Tittar mig hela tiden runtomkring i rummet i hopp om att INTE se någon spindel. Det gör jag som tur är inte, men det kliar fan i mig överallt på kroppen!

Sen ringer det på dörren, det var Lollo. Hon kommer in och frågar varför i helvete jag tittar på det här när hon vet hur rädd jag är?! Men efter ca 10 min var hon lika fast som jag. Där satt vi båda två och rynkade på näsan av avsmak och äckelkänslor, men ingen av oss kunde byta kanal!
När programet var slut pustade båda ut och tänkte fan vad skönt att det är slut!
Kan någon förklara hur fan allt det där går ihop? ÄCKLIGT!

Nu ska jag bli klar och sen dra ut och köra lite truck! Snart är det lunchdags också! Fan vad gott det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0